Unknown

Akademia Barmańska II

Po sukcesie jaki odniosła pierwsza edycja Akademii Barmańskiej Stock Prestige stworzyliśmy drugą edycję konkursu. Konkurs opierał się na przygotowaniu przez pełnoletnich członków serwisu autorskiego pomysłu na drinka. W każdej z dwóch rund drugiej edycji można było wygrać atrakcyjne nagrody. Akademia Barmańska pozwoliła na rekrutację nowych fanów, a także promocję Stock Prestige.

“Akademia Barmańska II” oparta została o specjalny landing page oraz kreator drinków i mechanizm viralowy. Ten ostatni odpowiadał za udostępnianie stworzonych przez uczestników prac na Facebook’u, wysyłkę e-maili oraz system głosowania skorelowany z rankingiem.

Atrakcyjne nagrody, wsparcie promocyjne, a przede wszystkim wirusowy charakter akcji sprawiły, że po raz kolejny przyniosła ona nadspodziewane efekty w postaci rekrutacji ogromnej ilości fanów, zwiększeniu zasięgu ponad zakładany wcześniej poziom oraz ekspozycji wielu wzmianek ePR w Internecie.