Akademia Barmańska II

Po sukcesie jaki odniosła pierwsza edycja Akademii Barmańskiej Stock Prestige stworzyliśmy drugą edycję konkursu. Konkurs opierał się na przygotowaniu przez pełnoletnich członków serwisu autorskiego pomysłu na drinka. W każdej z dwóch rund drugiej edycji można było wygrać atrakcyjne nagrody. Akademia Barmańska pozwoliła na rekrutację nowych fanów, a także promocję Stock Prestige.

“Akademia Barmańska II” oparta została o specjalny landing page oraz kreator drinków i mechanizm viralowy. Ten ostatni odpowiadał za udostępnianie stworzonych przez uczestników prac na Facebook’u, wysyłkę e-maili oraz system głosowania skorelowany z rankingiem.

Atrakcyjne nagrody, wsparcie promocyjne, a przede wszystkim wirusowy charakter akcji sprawiły, że po raz kolejny przyniosła ona nadspodziewane efekty w postaci rekrutacji ogromnej ilości fanów, zwiększeniu zasięgu ponad zakładany wcześniej poziom oraz ekspozycji wielu wzmianek ePR w Internecie.